InstaPhotos #18

8/04/2014

Ahojte, dnes sa mi nechce písať žiadna recenzia, no ďalší článok by už mala byť. Vážne teraz nemám chuť písať litánie. :) Dnes idem po obede za mojím, pomôžem mu nachystať veci na oslavu, pretože má dnes 18!!! Je už z neho hotový chlap! Ako moc ho milujem vám tu písať nebudem ale je to skvelý pocit, keď som s ním už zažila jeho dvoje narodeniny. Začala som s ním chodiť, keď mal 16, gratulovala som mu k jeho 17-tke (aj keď sme neoslavovali) a dnes s ním oslavujem jeho 18-tku! Je so úžasný pocit, keď môžeš sledovať toho, koho miluješ, ako sa mení, ako rastie a hlavne do krásy. :D Už len z tohto som šťastná. :) 

Toto vás ale asi vôbec nezaujímalo tak poďme teda na fotky, ktoré sa nazbierali za posledné dva mesiace na Instagrame. Tých fotiek tam nebude vôbec veľa. :D Strašne málo za dva mesiace ale je pravda, že júl som si užívala úplne inak než pridávaním fotiek na sociálne siete. :A tie fotky čo sa za ten čas spravili by sa tam nehodili alebo ak aj áno tak ich nemám ja. :D 

priehrada :) 

Fotené na koncoročnom výlete, keď sme čakali na vstup do Demänovskej ľadovej jaskyne. Krásny výhľad a krásne farby. :) 


S kamarátkou/spolužiačkou na Ekofeste. Bolo super! ^.^ Hlavne taká skupinka chalanov, ktorí boli totálne potetovaní alebo s častí ale vyzerali celkovo skvele - niekedy by som chcela byť chlap a takto vyzerať. :D


New In z Mariahilferstrasse. :) 



Neviem čo je to zač, aký kostol - vo Viedni, ale strašne sa mi táto fotka páči. :) Už len fakt, že je to fotené z diaľky a je to takto krásne priblížené. Náš foťák ma stále viac a viac prekvapuje. :) 

Ja som spravila oheň! (Prvý krát) Spotrebovala som síce tri celé zošity ale podarilo sa. :) 


Toto poznáte, len som chcela odstrihnúť tú lesknúcu sa tvár či ožiarenú no nepáčilo sa mi to tak. :) 


Komu sa toto tiež stalo? Ja som to dovtedy videla len na obrázku ale keď som už aj ja ťahala vzduch a doplo mi to až neskôr, cítila som sa trápne. :D 



Kamarátovi sa táto fotka strašne zapáčila, že ju chce použiť ako obal jeho CD - keď mu vyjde. :D 

Cítila som sa ako hipisáčka. :D 


Totálne špinavé tenisky, ktoré pred tým zem ani nevideli. :D 


Učila som sa na testy a bola som zúfala, unavená a chcelo sa mi úprimne plakať. :D 



Najlepšie šampóny, čo som kedy mala. Zatiaľ používam iba na mastné vlasy teda ten napravo ale nemôžem naňho povedať nič zlé. O pár dní bude recenzia. :) 


A koláž z článku o tetovaniach - kto ho ešte nečítal, tak nech si prečíta a dá mi vedieť svoj názor aj keď nebude taký istý ako môj. :) 



You Might Also Like

11 komentárov

  1. skvelé fotky :) tá fotka tvojho oka je top

    http://lifebyteenboy.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásné fotky :) a to s tím Capri sonne se mi nedávno stalo také :D Přesně den před tím jsem si říkala jak se to může někomu povést. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nápodobne, tiež som ten obrázok videla niekoľko dní pred tým :D

      Odstrániť
  3. Hrozně hezký fotky!
    http://jeanne-s-world.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Začínám tvůj blog mít čím dál tím víc ráda! Strašně pěkné fotky! Ta druhá je úplně úžasná a ta z Vídně O:-) a všechny ostatní taky:-D:-)!
    Vážně super:-)
    www.passengersmaniac.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásne fotky :) Tvoje príspevky ma bavia čím ďalej tým viac :) musím sa ti poĎakovať, že si ma pozvala na giveaway a ja som tu ostala :)) Ten príspevok o tetovaniach je parádny, musím aj ja niečo vymyslieť, pretože taktiež som sa chcela voľakedy potetovať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem moc moc pekne, potešila si ma veľmi ^.^

      Odstrániť
    2. TO som rada, ty ma zas tešíš svojimi príspevkami :)

      Odstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *