Môj rok 2014

12/30/2014

Tento rok sa zajtra končí a nastáva nový, snáď lepší, úspešnejší a šťastnejší. To aký bude ale závisí od nás, našich rozhodnutí a myšlienok. Dnes by som ale chcela zhrnúť rok 2014 tu na blogu ale hlavne v mojom súkromnom živote. Minulý rok som robila tento článok tiež ale mala som myslím menej koláži. Tento raz som to spravila inak a vo väčšom štýle. :) Tak sa spolu na to poďme pozrieť...

Počas tohto roku som vymenila tri "layouty" alebo ako to mám nazvať. :D 


Na blogu sa objavilo 9 DIY článkov (jeden som na fotku zabudla dať). :)


Napiekla alebo pripravila 5 receptov... (AŽ :D)


Objavilo sa tu aj 6 outfitov. Podarilo sa aj tak iba pár ale tak snáď to bude budúci rok vyzerať inak, chcela by som to napraviť, polepšiť... :) 


Tento rok mi v mojom osobnom živote veľa dal ale aj vzal. No viac si myslím, že dal... :) Vyskúšala som si prvý a aj posledný casting v mojom živote a tento bol teda poriadny trapas. A nebolo to vo mne. :D Oslávila som na "začiatku" roka 17-tku, čiže čoskoro bude vysnívaná 18-tka. ^.^ Dosiahla som na blogu neuveriteľných 100 odberateľov a je ich už viac, za čo naozaj ďakujem. :) Ešte cez zimu sme boli na krátkej lyžovačke, kedže snehu moc nebolo a aj to čo bolo sa topilo, takže sme trávili čas v saunách a vo vode. :) Nakreslila som svoj návrh na tetovanie, ktorý nie je ešte dokončený ani dokonalý ale tak možno to raz bude niekde. :) Na konci školského roka som prežila super koncoročný výlet so spolužiakmi a mojím. :) A konečne som bola na Ekofeste, kde som si perfektne užila, vyskákala a cítila ten pocit, ktorý zažijete na koncertoch alebo festivaloch. Takže taký malý skok dopredu zasa. :) A ku koncu roku som bola zasa na inom "koncerte" v inom štýle ako je Zoči Voči a to na Kalim, Tukovi a Adissovi. :)


Tento rok mi vzal toho viac ako je tu na koláži ale toto sú také tri body, ktoré vám môžem spomenúť. :) Bola som častejšie chorá, koncom druhého pol roka každý mesiac a dnes sa moje hrdlo tiež necíti najlepšie ale snažím sa držať, inak mi bude mama zasa nadávať. :D Prišli sme o môj stromček, ktorý síce ešte stále máme na očiach ale tipujeme, že na konci januára začne schnúť. A mesiac-dva dozadu som si zlomila malíček a ešte stále niekedy cítim, že bolí. :D


Teraz poďme na výlety... Navštívila som konečne na dlhšie Viedeň a pozrela si veľa pamiatok, s rodinou sme boli koncom školského roka v Londýne ako na rodinnej dovolenke  a ochutnala svoju prvú Starbucks kávu ale nie som ten typ, čo by si teraz inú nedal, kedže kávu moc nemusím len fakt občas, napr. ako vtedy, ochutnať tú úžasnú ospevovanú kávu. :D A cez leto sme boli na dovolenke len tu na Slovensku. Prešli sme Košice, Levoču, Doľany, Donovaly a kopu iných miest. :) 




Bola som obirmovaná spolu so sestrou....


Prežila som úspešne celý rok s mojím, ťažké chvíle, dobré chvíle, super výlety a zážitky ale aj to zlé ako vždy. Ale ideme ďalej, uvidíme čo prinesie budúci rok. V marci nás čaká dvojročné výročie. :) 


Ešte cez leto myslím mi pribudli rovnátka, budúci rok už aj spodné. Zmenila som aj účes, skrátila som to a teraz mám aj ofinu ale nestihla som nafotiť ešte schopnú fotku. :)


A nakoniec je tu záver tohto roku - Vianoce, ktoré boli super a sneh, ktorý napadol skôr ako po Silvestri. :)


Nakoniec vám chcem zaželať super rok 2015, vlastne všetko to, čo som napísala už na začiatku tak všeobecne. :) 

You Might Also Like

0 komentárov