HONEST CLOTHING

2/20/2017

Sen, ktorý mám v hlave minimálne od ôsmych rokov. Vytvoriť niečo vlastné, niečo čo navrhnem, niečo čo bude moje. Vlastná značka. Už odkedy som vedela kresliť som navrhovala a kreslila šaty, chcela byť módna návrhárka a dokonca som uvažovala aj nad takou strednou ešte keď som mala 8 rokov. Niekoľko návrhov som ušila mojim Barbie-nám a bola na seba neuveriteľne hrdá. Rokmi som od toho možno upustila, ale vždy som to v hlave mala, že niečo vlastné chcem mať. Niečo čo ma bude napĺňať a budem šťastná, keď budem to niečo tvoriť. Posledné tri-štyri roky ma to strašne držalo a viac a viac som sa utvrdzovala v tom, že to čo študujem nie je to čo by som chcela na 100 % robiť v budúcnosti. Tento rok sa mi to ale podarilo dotiahnuť do konca a spolu za pomoci sestry sme vytvorili lifestyle značku a aj prvé tričko, ktoré je len malý odvar toho, čo sa chystá. Len základné tričko našej značky s malým odkazom, ktorým chceme smerovať. 



HONEST CLOTHING preto, že chceme dávať na tričká to, čo chceme povedať ale nepovieme, alebo to čo si myslíme. Jednoducho to povedz tričkom, daj vedieť čo si myslíš a nestrácaj čas. Dizajny budú jednoduché, zaujímavé a nápisy iné ako nájdete v každom obchode. Odvážne a úprimné. Kvalita je pre nás dôležitejšia ako kvantita, preto sme vyrobili krásne jednoduché krabičky, v ktorých vám tričká prídu a časom keď sa viac rozbehneme toho bude ešte viac! 


Už teraz sa nemôžem dočkať toho, ako budeme pokračovať, hoci sme len začali. 💗 Chcem vám to tu dať lebo je to niečo moje a rada by som vám to ukázala a trošku spravila aj promo. Ako inak. 😄 Toto bol zároveň jeden z dôvodov, že sa tu na blogu od posledného článku nič neobjavilo. Ftili sme, pripravovali sme posledné drobnosti a v neposlednom rade mi začal semester, takže zase prechádzam obdobím, kedy si zvykám na nový režim.  

Ak ťa teda nebavia klamstvá, ukáž to tričkom a pridaj sa k nám. Dostupné sú pánske aj dámske tričká vo veľkostiach S-XL (100 % bavlna) v troch farbách. 







Keby sa to niekomu zapáčilo, myšlienka alebo nás chceš podporiť či už likom na stránke alebo na instagrame, či dokonca si jedno kúpiť, budeme len radi. 💗 A neohrdneme ani zdielaním. Nájdeš nás na Facebooku Honest Clothing alebo na Instagrame honestclth. 😊Alebo objednaj rovno cez mail honestclth@gmail.com.  

Ďakujem 💗

You Might Also Like

10 komentárov

  1. Drzim palce Teri a urcite budem objednavat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvelý článok, opäť, ako vždy. :))
    Veľmi rada si prečítam každý tvoj nový príspevok, čím ďalej tým zaujímavejšie články.:)
    držím palce :)

    Môj BLOG-KLIK❤

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Keď si prvýkrát spomínala svoju vlastnú značku, bola som ohľadom toho trochu skeptická, keď mám byť práve úprimná. No veľmi si ma prekvapila! S tým názvom značky sa dá dosť pracovať, páči sa mi tá myšlienka, že toho, koho baví móda, tak ňou vlastne vyjadruje samého seba, takže honest clothing znie fakt super! Som veľmi zvedavá, s čím prídeš, držím palce!!!:)

    OdpovedaťOdstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *