Blogger kolekcia I Honest Clothing

6/07/2017

Posledný mesiac som sa tu poriadne neozvala. Myslím, že posledný článok pribudol presne pred mesiacom, no to by som si musela overiť. Celý čas som rozmýšľala, že by som mohla napísať aspoň nejaký informačný článok o tom, čo sa poslednú dobu v mojom živote deje a prečo tu nič nie je. A ako moc by som chcela aby bolo. Myslím, že ten článok aj tak čoskoro napíšem tak vám nebudem vysvetľovať všetky dôvody teraz. 

Jeden z nich je ale aj pracovanie na mojej značke Honest Clothing, o ktorej som vám dala vedieť v tomto článku. Premýšľala a pripravovala som nápisy, ktoré chcem postupne dostať von na tričkách a ako som spomínala, jedno z prvých je aj kolekcia pre blogerov. Chcela som aby boli úplne iné, ako nájdete v obchodoch a myslím, že sa mi to podarilo. S výsledkom som ja osobne spokojná a svoje už nosím!

Vytvorila som dva druhy, aby ste mali na výber a vybrali si to, čo sa vám viac páči. "Next Top Blogger" je pre tých, čo chcú byť ešte lepší, dostať sa vyššie a možno vyhrať aj budúci rok Blogera roka. Prinajmenšom vyhrať srdcia a pozornosť čitateľov a byť najlepším pre nich - nie pre celé Slovensko. A okrem toho, každý môžme snívať a dúfať, že budeme najlepší v tom čo máme radi a venujeme sa tomu. Tak prečo to nenosiť aj na hrudi. 😊




Druhé tričko "Blogger" zobrazuje všetky činnosti, ktoré musí bloger pred vydaním článku spraviť a všetci vieme, že to nie je vždy prechádzka ružovou záhradou a že to trvá niekedy aj niekoľko hodín. Blogera netvorí len to, že vydá článok a nie je to len o tom. Ale aj o analytike, ktorú ak robí, vie rásť a vie, čo jeho čitatelia viac čítajú, čo chcú a čo naopak nemá úspech. Chce nafotiť najlepšie fotky, poriadne otestovať o čom ide písať a to nehovorím len o kozmetike ale aj faktoch, ktoré chce použiť. Dáva do toho všetku snahu ale aj srdce a mnoho krát aj všetok voľný čas.   

Ak sa vám teda niektoré z toho páči, budem rada za váš názor vyjadrený dole v komentári, prípadne v správe napríklad cez Kontaktný formulár na pravej lište na blogu. 

Ak by ste mali záujem, tričká sú v šedej a čiernej farbe ale ak budete chcieť, dá sa dohodnúť aj na bielej. Nápis si vyberiete vy, tak ako aj veľkosť. Tričká sú bavlnené, príjemné, so zloženými rukávmi ako vidíte na fotke a potlačené s láskou. 💗 Stoja len 9 € plus poštovné, ktoré sa líši od spôsobu platby. 





Ak sa vám páčia, zdielajte príspevok na mojej stránke alebo stránke značky a dajte tak vedieť aj ďalším blogerkám. 💗Prípadne kamarátom a rodine, aby vedeli, čo vám kúpiť. 



You Might Also Like

8 komentárov

  1. hehe, taky jsem nedávno navrhovala svojí kolekci. super!
    JANNIEBEL

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. všimla som si :) tak trochu si treba splniť sny kým to ešte ide :D

      Odstrániť
  2. To je skvelý nápad! Páči sa mi, že to nie je také mainstream ako má každý a pritom je to basic a pekné :) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka, presne také som chcela vytvoriť :)

      Odstrániť
  3. Už som ich kdesi videla a páčia sa mi ;) príde mi to, ako skvelý nápad.

    Flung out of space

    OdpovedaťOdstrániť

Štatistika

Kontaktujte ma

Meno

E-mail *

Správa *