Rúž základom líčenia

8/28/2017

Od mojich desiatich rokov som čakala, kedy tatov bratranec a sesternice vyrastú, nájdu si svoje polovičky a rozhodnú sa oženiť/vydať. Strašne som chcela ísť niekomu na svadbu, pretože nebol nikto, kto by bol našej rodine tak blízko, mal na to vek a pozval nás. Do dnešného dňa som bola na troch svadbách, aj to si pamätám len veľmi málo, pretože som bola malé dievča. 

Pamätám si okrem iných momentov ten krásny pocit byť v spoločenských šatách, vo veľkej sukni, so spodničkami a sypanie kvetov, ktoré som mala na starosti. Celé detstvo som sa tešila na moju svadbu, kreslila si doplnky a snívala asi ako každá iná o tom dni. A ešte doteraz snívam a rozplývam sa nad šatami, keď nejaké krásne uvidím. Na ten deň si ale ešte budem musieť počkať a tak som toto nadšenie zdieľala cez maminu firmu, kde organizuje svadby. 

Teraz konečne prišiel rok, kedy sa na svadbu dostanem a rovno dve v priebehu týchto týždňov. (edit: Jednu som absolvovala túto sobotu, vyššie spomínaného bratranca!) Na jednej budem dokonca družička s ozajstnými povinnosťami. Nie ako sedemročná, ktorá mala na starosti vyhadzovanie lupeňov a behanie po sále. Oba outfity mám pripravené, už len doladiť posledné nedostatky a to najhlavnejšie - make-up. 

Viem, že to nie je až také dôležité, mohla by som ísť aj nenamaľovaná, no na takej udalosti nechcem vyzerať ako chorá alebo nevyspatá. Preto sa posledné dni opäť maľujem, skúšam, cvičím a hľadám správny spôsob ako na linku, aby moje oči vyzerali normálne. S istotou však viem, že hlavnou dominantou môjho líčenia budú pery. Keďže líčenie očí mi nikdy nešlo a po roku takmer žiadneho maľovania (rozumej výrazného) či použitia linky to už nedobehnem. Preto bude rúž tým najdôležitejším bodom.


Niekoľko som ich doma mala, no vždy som nejaké staršie povyhadzovala a takmer žiadne mi neostali. Ani som rúže až tak neobľubovala, že by som si kupovala stále nové a vždy ma to po chvíľke aj tak prešlo a vrátila sa opäť k balzamom. Okolo marca ma to opäť chytilo (a drží ma to dodnes) a zrovna som mala aj príležitosť vybrať si pár produktov z Elnino k plesovej sezóne. Presne tak, s článkom meškám takmer polroka, čo som nebola schopná dostať sa k článku popri škole, kedy som blog opäť raz flákala a potom som, priznám sa, na pár článkov zabudla, že mám napísať. Preto sa ospravedlňujem aj sem, snáď mi bude odpustené. 

Vybrala som si dva rúže, ktoré ma zaujali najviac a rozhodla sa vybrať si nie nude, nie jemné ružové ale trochu viac výraznejšie. Jeden jemnejší, niečo medzi ružovou a červenou farbou a druhý žiarivý červený. Výber padol na rúž L'Oreal Paris Shine Caresse a Max Factor Colour Elixir


L'Oreal Paris Shine Caresse rúž som si objednala tak ako druhý rúž bez toho, aby som na ne čítala akékoľvek recenzie či počula nejaké názory. Páčili sa mi obaly, boli vo vyhovujúcej cene a mali odtiene, ktoré som chcela. Bohužiaľ, keď som konečne začala písať tento článok a vyhľadala si na ne linky na stránke, tento rúž už nemajú skladom. Je mi to už blbé písať naňho recenziu, no aj tak vám k nemu napíšem a vy mi môžete do komentáru napísať, či súhlasíte alebo aký názor máte naňho vy, ak ste ho vyskúšali alebo máte doma. 

Vybrala som si ho pre jeho zaujímavé balenie, ktoré má vrchnú časť obalu priesvitnú a tak je krásne vidieť farba rúžu. Je to hydratačný rúž v odtieni 12 Cherry & Sassy a síce vyzerá, že pery sfarbí dočervena, v skutočnosti sú ružové, len s veľmi jemným odtieňom červeného. Presne ako je to v názve odtieňu, čerešňové. Rúž je jemne trblietavý a ako vidieť, je dvojfarebný - vnútro je ružové a vonkajšok čerešňový. 

Už aj kvôli jeho jemnej farbe a celkovej konzistencii na perách je jasné, že nevydrží dlho. Ja osobne som ho mala dole do dvoch hodín, spolu s pitím a jedením. Ale nevydržal by mi dlhšie ani keby nejem, to už mám tiež odskúšané. Na perách sa rýchlo stratí aj kvôli jeho farbe, ktorá je na začiatku síce silnejšia, no časom rýchlo ustúpi. 

Na stránke a všade na internete som pod týmto názvom našla už iba lesk na pery, ktorý má na stránkach dobré ohlasy. Tak ak chcete, môžte skúsiť ten. 



Max Factor Colour Elixir je hydratačný rúž s intenzívnou farbou. Ja som si vybrala odtieň 715 Ruby Tuesday, čo je žiarivá červená. Rúž by mal zanechať pery jemné a hladké a počas 7 dní zlepšiť stav pier a vyživiť ich. Obsahuje oleje z maslovníka, avokáda a aloe, 60% ošetrujúcich látok a antioxidačný výťažok bieleho čaju.

Rúž sa nanáša hladko, vôbec mi nie sú vidieť šupinky na perách ak som si trošku rozhrýzala peru alebo ich mám popraskané. Na perách krásne farba vynikne a má aj celkom dobrú výdrž. Vydržal 4 hodiny kedy som pila aj jedla. Vo vnútri pier mi síce počas pitia trošku zišiel, hrnček ostal zafarbený, no na perách sa rúž aj napriek tomu držal a ak som si pery "ošúchala" medzi sebou, opäť som mala rúž po celých perách a z intenzity farby neubudlo. 

Obal sa mi páči asi tak isto ako jeho výdrž. Má istý nádych luxusu, ktorý ja mám pri každom zlatom obale a červeno zlatá kombinácia je ešte krajšia. Tak isto sa mi páči detail X na rúži.

S oba rúžami som spokojná, s týmto od Max Factor rozhodne viac a ešte viac ma potešil preto, že to bola moja prvá skúsenosť s rúžmi od tejto značky ak nie celková. A určite nie posledná. Cena je tiež veľmi priaznivá a za tú výdrž a intenzitu farieb to rozhodne stojí.



Máte skúsenosť s týmito rúžmi alebo s rovnomenným leskom na pery od L'Oreal? Aké sú vaše postrehy? 

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Nemám zatiaľ s týmito rúžmi skúsenosť, no tiež som prepadla tejto závislosti :D. Skôr sa plánujem poobzerať po nejakých matných rúžoch a ceruzkách na pery, tak uvidíme. Ale ten červený rúž je nádherný - evokuje vo mne ženskosť.

    LEUSLIFESTYLE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ceruziek na pery mám naozaj iba pár ale akosi ich ani nevyužívam, hoci k nim mám správny odtieň rúžu, tomu som na chuť ešte asi neprišla :D

      Odstrániť