Spomaľovač rastu chĺpkov od RYOR I Funguje?

8/17/2017

Tak ako každá žena, aj ja chcem byť počas leta vždy dokonalo oholená, aby som sa nemusela hanbiť zdvihnúť ruku či objať priateľov. A nie len počas leta. Mnohé riešia odstraňovanie chĺpkov na tele depiláciou voskom, epiláciou či inými metódami, no ja som stále verná žiletkám, aj keď viem, že raz to budem musieť zmeniť. No keď počujem ten hluk zo strojčeka, mám strach položiť ho k nohe aj keď viem, že to nebude tak hrozné ako si predstavujem. Skúšala som si kúpiť obyčajné voskové pásiky z DM-ky určené na depiláciu podpazušia, no nie že to ani nešlo, ale hrozne to bolelo. A takú bolesť ja neznesiem. 

Kým toto ale zmením, venujem sa výberu lepších žiletiek ako tých jednorázových a voľbe iných produktov k holeniu. Zatiaľ som spokojná, no keďže nemám bledé chĺpky, na niektorých miestach ich je výraznejšie vidieť. Hlavne v podpazuší som si všimla, že vyrastajú hneď na druhý deň a každý druhý deň som sa tak musela holiť. Ak som nemusela nosiť dlhšie rukávy, ktoré to zakryli. Nohy sú na tom lepšie a hlavne toto leto som sa viac menej upokojila. Pretože aj keď mi opäť vyrástli, kto na nich dovidí z výšky meter šesťdesiat? Zas také tmavé a veľké predsa nie sú. V poslednom čase sa preto ani až tak často neholím. No nie je to len kvôli mojej lenivosti a pohodlnosti.  


Hlavným dôvodom je tento spomaľovač rastu chĺpkov od Ryor. Možno ste už o ňom počuli, či vyskúšali ho, no ja som ho našla náhodou na stránke notino.sk, keď som si objednávala naraz nejaké veci. Hľadala som peny na holenie či krémy po holení a našla som tento spomaľovač, no nebola som si úplne istá, či ho mám vziať alebo nie. Nepozerala som si recenzie na internete a na stránke ich nemali, no mal plný počet hviezdičiek tak som to riskla. Veď keby to nevyjde a nebude stáť za nič, až taká katastrofa sa nestane. Bola som zo začiatku teda skeptická, neverila som mu ale nakoniec som ho predsa len vzala a vyskúšala ešte v ten deň ako dorazil.

Používať by sa mal 2 krát denne, najlepšie ráno a večer, čo som prvé týždne dodržiavala, keďže som ho chcela poriadne otestovať. Obsahuje látky, ktoré postupne oslabujú vlasovú cibuľku a tak znižujú rast chĺpkov. Ja som ho testovala hlavne v podpazuší, kedže tam je to najviac vidno a bola som prekvapená už po prvých troch dňoch. 

Oholila som sa obyčajne večer a natrela si miesta krémom, ktorý nie je príliš tekutý no ani hustý a rýchlo sa vstrebáva. Okrem toho príjemne vonia, takže sa nemusíte báť žiadneho zápachu. Ale späť k výsledku. Ráno som mala podpazušie krásne jemné, neboli ešte vidno žiadne chĺpky, ktoré by mi chceli kaziť výzor a neobjavili sa ani do večera, tak ako som bola za normálnych okolností zvyknutá. S očakávaním som sa tešila na ďalší deň, ako do bude vyzerať a bolo to omnoho lepšie ako zvyčajne. Chĺpky už síce vyrastali, no omnoho menšie a tak som sa holila až na tretí deň už len pre ten dobrý pocit. 


Chĺpky rastú naozaj pomalšie a tie čo rastú sú slabšie, jemnejšie a je ich hlavne menej. Všimla som si to aj na nohách, ktoré som začala testovať neskôr a vďaka tomuto prípravku si už tak často nohy neholím, ako aj podpazušie. V poslednom čase som spomaľovač ani nepoužívala a som rada, že ani po jeho "vysadení", mi nezačali chĺpky rásť ako besné opäť a stále si môžem vychutnať pár dní oddychu a som spokojnejšia.

Ak teda máte tiež problém s tmavými chĺpkami alebo ste nespokojné s hustotou a rýchlosťou rastu, určite odporúčam a myslím, že budete spokojné aj vy. S dlhším používaním sa výsledky určite dostavia, a či už si sa depilujete alebo epilujete, určite to poteší každú. Za mňa teda určite áno! 

Vyskúšali ste už tento spomaľovač? Aké holenie uprednostňujete vy?


You Might Also Like

6 komentárov

  1. Ja si nohy epilujem strojčekom už dva roky a nemôžem si to vynachváliť. Dva roky si epilujem nohy a chĺpky nerastú ako besné, skôr by som povedala, že na niektorých miestach prestali rásť úplne. Prednedávnom som si začala epilovať aj podpazušie týmto strojčekom a nástavcom určeným na to a priznám sa, prvýkrát to neskutočne bolelo, no tie ostatné razy to už nebolo až také strašné, a teraz ma to už nebolí vôbec. A vďaka tomu sa nemusím každý deň alebo každý druhý holiť a chĺpky už nerastú také tmavé a hrubé a je ich omnoho menej. A taktiež už nemám ani tie čierne bodky, respektíve korienky alebo pupiačiky po holení, z čoho som nadšená. :) Každopádne produkt vyzerá byť fajn a viem, že ak bude mať nejaká kamarátka s týmto problems, odporučím jej ho. :)

    LEUSLIFESTYLE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja sa tej prvej bolesti veľmi bojím, hlavne ak ju musím spôsobiť sama sebe. Možno keď zainvestujem a dám to do ruky niekomu inému, zvládnem to lepšie. :D

      Odstrániť
  2. fiha, ani som netušila, že take niečo existuje a vyzerá to super :) asi to aj vyskúšam. Dakujem za super tip!

    dazzlera.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť