Starostlivosť o pleť s Pure Calmille

10/06/2017


Značku Yves Rocher už poznáte veľmi dobre a tak vám ju už nemusím nijak zvlášť predstavovať. Pred časom mi prišiel balíček s radom Pure Calmille, ktorý nie je žiadnou novinkou. Na trhu je už od roku 1964 a teraz prišiel v novej podobe, s vylepšením zložením a vyššou koncentráciou aktívnej látky – 2 %.

Jeho základnou zložkou je extrakt z troch druhov harmančeka, ktorý je pestovaný v bio kvalite na poliach rodiska zakladateľa značky Yves Rochera, vo francúzskej La Gacilly. Výťažok z bio harmančeka chráni pokožku a zjemňuje ju. Pure Camille je vhodný pre všetky typy pleti, každého veku. Pokožku chráni a hydratuje počas celého dňa. Ako píše Yves Rocher, Pure Camille je vhodný pre ženy, ktoré dávajú prednosť jednoduchosti, prirodzenej kráse a tradičným rastlinným ingredienciám.

Rada obsahuje pleťový krém na deň a noc, jemný hydratačný krém na pleť a telo, odličovač a tonikum 2v1, čistiaci gél a regeneračný pleťový krém. Ja som dostala tri z nich, ktoré vám v krátkosti predstavím. 


Pleťový krém na deň a noc

Má jemnú krémovú textúru, pleť zanechá hebkú, hydratovanú a naozaj ju počas celého dňa chránil.  Okrem toho sa rýchlo do pokožky vstrebe. Keďže vonku je každým dňom chladnejšie, hoci po obede je ešte stále niekedy poriadne teplo, ráno je už zima a tak si chránim pleť krémom vždy ráno. Ako mladšia som si ju nikdy ráno nekrémovala, neznášala som to, keď mi to mama stále opakovala a musela som na seba „patlať“ krém, ktorý mi nevoňal a ráno ma to zdržovalo. Teraz bez toho nevyjdem z domu – hlavne počas takéhoto počasia.


Odličovač a tonikum 2v1


Zbaví sa make-upu naozaj výborne, rýchlo a hlavne ma nepodráždil oči, keď sa mi do nich trochu odličovača dostalo. Je super, že je to aj tonikum zároveň a nie je potreba teda pleť po odlíčení ešte navyše dočistiť, zbaviť mastnoty a zregenerovať. Po jeho použití pleť už netreba oplachovať ani vodou.


Jemný hydratačný krém na pleť a telo



Jeho zloženie je hutnejšie oproti pleťového krému a mojej pokožke dokonale vyhovuje. Keďže už som všetky krémy na telo minula, po dlhej dobe som začala používať takýto téglikový a som spokojná. Pokožka je upokojená, hydratovaná a keďže krém nie je tekutý, pokožku nemám zbytočne mastnú.



S produktami som naozaj spokojná a som rada, že som si mohla vyskúšať aj túto radu a zaradiť ju do mojej dennej starostlivosti o pokožku, keďže doteraz sa u mňa na kozmetickom stolíku neobjavila.

Vyskúšali ste radu Pure Calmillle?  

You Might Also Like

4 komentárov

  1. To tonikum poznám a podľa mňa je skvelé. Krásne vonia, pleť dobre odličuje a často sa k nemu vraciam hlavne v zime. Mňa v očiach však štípalo, takže pre mňa ak tak iba na pleť. Musím však uznať, že to predošlé balenie sa mi nejako viac zahováralo.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. K tejto rade som sa nikdy nedostala, takže neviem si ich porovnať, no páčia sa mi takéto. Možno ale mali niečo do seba predtým :)

      Odstrániť
  2. Zaujalo ma tonikum, vyzerá super a musí krásne voňať. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť