Ochrana vlasov pred slnkom

8/03/2016

Milujem leto.

Neviem či som to tu na blogu už niekedy spomínala, no ak áno tak to ešte raz zopakujem. Mám rada aj iné ročné obdobia, predovšetkým jar, avšak leto má iné kúzlo. Zo začiatku som sa naň ako malé nevinné dievča tešila kvôli prázdninám, kvôli menšej dovolenke so starými rodičmi a tatovými sesternicami a bratrancom, o pár rokov starších odo mňa, v Štúrove a kúpaním na Vadaši, kde sme svojho času mali aj spolu so sestrou kamarátku. Taktiež na behanie po vonku alebo varenie polievky v jame na ulici ak zaprší. Časom sa ale moje priority zmenili a teda aj dôvody, prečo som sa tešila na leto. Od istého času to boli dovolenky pri mori, a tam sa moja láska k letu ešte rozrástla.

Samozrejme, bolo aj obdobie, kedy som leto priam neznášala. V období puberty, vtedy, keď všetky tie zmeny na mňa nejako najviac vplývali a ja som si začala myslieť, že som tučná (pritom som vtedy vôbec nebola, keď sa ohliadnem späť), že v tom a tom nemôžem ísť von. Teraz som so sebou spokojná taká aká som aj keď postavu akú by som chcela ešte stále nemám, no už si neodopieram kraťase, sukne a šaty milujem, krátke či po kolená.

Leto má veľa výhod, medzi ktoré patrí napríklad prebúdzanie sa do krásneho slnečného dňa, západ slnka okolo deviatej, teplé večery, krátke letné dažde, ktoré priam milujem, búrky z horka, stanovačky, kúpanie v prírode, opaľovanie a trávenie viac času vonku s priateľmi. Presne toto sú dôvody, prečo leto milujem teraz.
 Má to ale aj svoje nevýhody, ktorých sa zdá omnoho viac. Bohužiaľ je to tak vždy – tie zlé veci si všímame omnoho častejšie ako tie dobré. Človek sa neustále potí, oblečenie sa lepí na telo, telo sa lepí ku koženým poťahom, je mu horko a vyhľadáva tieň, nadáva na preplnené kúpaliská či vodné nádrže, trávi čas doma pretože vonku sa nedá existovať, a ak si nedá pozor a nenatrie sa keď už je vonku na slnku, ľahko sa spáli.

V lete si človek musí dávať na seba neustále pozor. Pitie vody je prvé pravidlo, na ktoré by ani nemal zabudnúť, chrániť si hlavu pred úpalom, pokožku opalovacím krémom, oči slnečnými okuliarmi a na čo by sa nemalo zabúdať a mnoho ľudí zabúda, zvýšiť starostlivosť aj o svoje vlasy práve teraz, keď sú namáhané slnkom, chlórovanou alebo slanou vodou. Sama som sa tomuto bodu vyhla asi tak ako chráneniu očí, keďže pred operáciou som slnečné okuliare vôbec nemala. Dostali sa mi do rúk ale dva výrobky, ktoré vám chcem ukázať a možno si ich mnohé z vás už aj zaobstarali.

 Oba produkty sú z limitovanej letnej edície Gliss Kur Summer Repair. Obsahujú extrakt z kvetiny Monoi a UVA/UVB filter. Šampón regeneruje vlasy, obnovuje ich lesk a pružnosť a chráni pred vysušovaním. Vlasy som mala vždy krásne lesklé, hebké, voňavé a teda musím len pochváliť, vôbec som nemala vlasy zaťažené od soli ani nejak nepríjemné na dotyk ako to bolo keď som bola donútená použiť obyčajný šampón.


Kúra v spreji regeneruje vlasy tiež a pomáha k ich rozčesávaniu. Je dvojfázový, takže treba pred použitím pretrepať a následne nastriekať na celé vlasy od korienkov až po končeky. Úprimne som nejako tomu veľkú šancu nedávala, že sa mi vlasy budú dať ľahšie rozčesať, pretože s týmto mám ja vždy problém a čo som mala olej, ktorý mi na rozčesanie tiež pomáhal, už používam len na dodanie lesku. Bola som ale príjemne prekvapená, keď som ich bez problému rozčesala, avšak musela som si na vlasy nastriekať vždy dva krát, nie len raz.



You Might Also Like

6 komentárov

  1. Gliskurr jsem dřív hodně používala, teď už od nich nemám jediný produkt, ale tohle vypadá zajímavě :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Od Glisskur zatiaľ používam iba olejček na suché vlasy a som s ním celkom spokojná. :)

    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Od Glisskur zatiaľ používam iba olejček na suché vlasy a som s ním celkom spokojná. :)

    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ten gliskurr je perfektný ;) akurat som si ho objednala z notina tak sa teším na kuriéra

    OdpovedaťOdstrániť