Riešenie proti poteniu

10/20/2016

Prednedávnom som dostala newsletter od DM Drogérie, z ktorého si môžem zakaždým požiadať o recenzovanie určitého produktu, ktorý má túto možnosť. Doteraz som to nevyužila, neviem z akého dôvodu, ale tentoraz som sa rozhodla zažiadať. Nevedela som, či mi príde, pretože odpoveď som nedostala. O to viac som bola prekvapená, keď ma v schránke čakal žltý papierik z pošty.

Prišli mi na testovanie vankúšiky proti poteniu od značky Balea. Bola som zvedavá, aké budú, keďže poteniu sa nikto z nás nevyhne a môže to byť super pomôcka hlavne teraz, keď každé ráno a každé poobedie (niekedy by som povedala už aj podvečer podľa toho ako skoro je vonku tma) utekám na autobus, len aby som ho stihla skôr a nemusela dlho čakať a mám na sebe niekoľko vrstiev.

Teraz cez zimu síce málokedy chodím do školy alebo hocikam tak, že som iba v tričku a teda by mohli byť vidieť mokré mapy pod pazuším, avšak vždy môže taká situácia nastať. Okrem toho je to omnoho lepšie mať takúto istotu a nepotiť sa na tričko, pretože si ho ešte vždy budete môcť obliecť o deň neskôr bez toho, aby vám nejak páchlo.


Balík som dostala minulý týždeň, avšak začala som ho testovať až od začiatku týždňa, keď som si bola istá, že ho budem vedieť poriadne odskúšať. Prvé použitie bolo celkom vtipné, pretože som akosi nepočítala s tým, že to bude trošku náročné lepiť na už oblečené tričko zvnútra a trafiť sa pritom na správne miesto. Lepilo sa mi to na prsty a nevedela som sa poriadne trafiť, preto sa mi aj stalo, že som si jedno nalepila nižšie než som mala a tak sa mi podarilo na tej časti prepotiť.

Každopádne, druhé použitie bolo už lepšie a poučila som sa z toho prvého. Vankúšiky som nalepila na vyzlečené a prevrátené tričko, odhadla miesto a až potom obliekla. A potom už sa mi nič neprepotilo na tričko.
Vankúšik absorbuje všetok pot, nijak sa nežmolí,takže vám pod pazuším neostanú biele guličky a tričko budete mať suché.


Ako ich nalepiť?

Zo zadnej strany odlepíte ochranný papier a nalepíte na vnútornú stranu rukávového švu - samozrejme suchú. Pozor ale na to, aby ste ho nalepili správnym smerom a teda špička zárezu, ktorú vidíte na fotke, má smerovať k prsiam.

Po použití jednoducho z trička odlepíte a zahodíte. Jedno balenie vydrží na jeden týždeň, kedže obsahuje 14 vankúšikov.




A na záver ešte zhrnutie môjho celkového názoru. Nič iné ako samé plus nemôžem ani povedať. Nemám žiadne negatíva, ktorými by som argumentovala, pretože som žiadne nepostrehla. Som spokojná, kedže svoju úlohu splnili, pod oblečením neboli vôbec vidieť, už za krátky čas som úplne zabudla, že ich mám niekde nalepené. Nebolo ich teda ani cítiť a spomenula som si, až keď som doma vyzliekla tričko. Okrem toho sú lacné (2,99 €) a teda nestrhnú z peňaženky veľkú čiastku.

Vyskúšali ste už tieto vankúšiky alebo niečo podobné od inej značky? Ak áno, napíšte do komentárov, rada si prečítam a možno skúsim aj tie. :)



You Might Also Like

2 komentárov

  1. tak takéto niečo by som potrebovala :) a keď je to k dispozícii aj v DM-ke, tak sa určite pôjdem pozrieť :) vďaka za tip :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť