Relax vo Fach Bratislava s Elixir Jeunesse

10/30/2017

Štvrtok podvečer som sa zúčastnila akcie, ktorú pre nás blogerky pripravilo Yves Rocher. Posledné stretnutie a zároveň aj prvé bolo ešte minulý rok pred Vianocami. Bolo to veľmi príjemné posedenie, s vynikajúcim jedlom a preto som sa tešila, čo nás malo čakať teraz. Stretnutie sa konalo v príjemných priestoroch reštaurácie Fach v Bratislave, kde som doteraz ešte nebola, zato fotky jedla a priestorov som videla na internete stále. 

Pôvodne som akciu skoro nemala ani stihnúť, kedže som mala školu do času, kedy mala začať, avšak rozhodla som sa vybrať si jednu absenciu a tak som ju stihla načas. Ako "welcome drink" sme mali ak si správne spomínam mrkvovo-citrónovú šťavu. Nebolo to nič, čo by som vypiť nedokázala, ale asi vidíte z fotky, že mi to trvalo dlhšie ako babám, s ktorými som sedela pri stole a prišli o niečo neskôr ako ja. 😄 



Pri hľadaní priestoru som bola najprv mierne dopletená. Zo širokej ulice som videla iba veľkú hnedú bránu a v maili bolo písané "vojsť cez čiernu bránu", no tú som nikde nevidela. Zachránila ma navigácia a umiestnený stojan Yves Rocher, ktorý bol ako pomôcka. Brána však nevyzerala ako obyčajná brána akou bola napríklad tá z hlavnej ulice, ale len veľké čierne dvere bez kľučky. Chvíľu som rozmýšľala, či je to ono alebo ako sa tam dostanem, no nakoniec som si všimla tlačítko, ktoré som mala stlačiť a dvere sa otvorili.

Vošla som do prostredia ladeného do zelena a to nie len kvôli stromom, ktoré sa v priestoroch nachádzajú, ale kvôli zelenej farbe Yves Rocher a taktiež produktom, ktoré sa na tam nachádzali a my sme mali možnosť ich vyskúšať a zoznámiť sa s nimi. Išlo o nový rad starostlivosti o pleť Elixir Jeunesse. Má ochranné a detoxikačné účinky a presne v tomto duchu bol aj tento večer. Ako hlavný program večera bol workshop s odborníkom na zdravú výživu Jurajom Roháčom o detoxe a zdravých smoothies. 



Pripravili nám dva druhy smoothie, ktorých presné zloženie si už nepamätám, ale viem, že jedno obsahovalo kel a špenát a druhé (myslím podľa chuti) mrkvu. Zrovna to mi moc nechutilo, zato to kelové by som na moje počudovanie pila stále. Naozaj chutné a svieže. A to som väčšinou listovú zeleninu do smoothie odmietala, no ako to tak vidím, občas si ho dám tiež.

Išlo o smoothie, ktoré predávajú priamo vo Fach Juice Shop. Do jednej ich fľašky sa zmestí až kilo ovocia a zeleniny, ktoré lisujú za studena a tak sa v nich zachovajú všetky nutričné hodnoty, vitamíny, antioxidanty a minerály. 




Na akcii som spoznala dve milé blogerky- Lucy a Niku, s ktorými sme sa dali odfotiť na polaroid, fotili si fotky polaroidov a rozprávali sa o všetkom čo nás napadlo. Po workshope zdravých smoothies a súkromnej prehliadke najväčšieho mixéra/odšťavovača akého som kedy videla, nás čakala už pripravená večera. Vybrala som si lososa so zemiačikmi, zeleninou a ako dezert úžasný ovocný koláč.  

Tak ako jedlo, priestory či celkovú atmosféru, akciu hodnotím na jednotku. Cítila som sa na nej naozaj príjemne, mala som super spoločnosť a naozaj sme unikli ruchu každodenného života. Pri odchode sme dostali aj tašku s kompletnou radou Elixir Jeunesse, šťavou z Juice Shop-u a dokonca sme si mohli nechať aj menovky, ktoré sme pri vstupe dostali. Vždy som chcela mať svoju vlastnú menovku doma. 😃




O celej rade sa na mojom blogu ešte určite dočítate hneď ako ju otestujem. Dnes ráno som ju začala testovať a už teraz mám jedného favorita.

Už ste ochutnali šťavy z Fach Juice Shop-u? Ako ste naposledy unikli vy ruchu mesta?


You Might Also Like

8 komentárov

  1. Já celkově smoothie ze zeleniny nemusím, ale asi bych si raději dala to mrkvové, než kelové. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ich tiež nemusím, ale toto bolo fakt dobré. Určite tam ale bola nejaká super ingrediencia, ktorú si už nepamätám a tá ho urobila tak skvelým. :D

      Odstrániť
  2. Naozaj vydarená akcia :) Som veľmi rada že sme si takto spríjemnili štvrtok a teším sa na ďalšie akcie .

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Amazing post, Dear!
    I`m following your blog with a great pleasure in Google+ and GFC
    Follow back? Sunny Eri: beauty experience

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super článok! Určite budem sledovať ďalej!:) Moc hezké fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. vyzerá to na naozaj skvelú akciu :) všetko premyslené do detailu :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť