Súhvezdie na plátne

10/14/2017

Kým som neprišla do puberty, ani som netušila, že je v znameniach nejaký rozdiel okrem toho, že je to rozdelené podľa dátumov a každý môže mať iné. Ale to ako veľmi nás ovplyvňujú a že vlastnosti k daným znameniam naozaj sedia na ľudí narodených v danom rozmedzí dátumu, mi prišlo už nemožné a dlho som tomu neverila. Hovorila som si, že to musí byť len nejaká náhoda. No skutočnosť je trošku iná. Neplatia síce všetky charakteristiky na každého, no každý sa v nich nájde a niekedy to je až desivé. To aká som a aké mám vlastnosti som si začala všímať až počas strednej.

Celý život žijem v oblakoch, veľmi rýchlo prestanem ľudí počúvať a predstavujem si budúcnosť, čo ma čaká, nad nemožnými situáciami či tými, ktorých sa bojím a nechcem aby sa stali. V detstve to bolo napríklad prasa, ktoré si otvorí chliev a pôjde nás so sestrou zjesť. Preto som nikdy nešla spať u babky skôr, ako som videla, že zamkla. Na prednáškach, v kine, divadle či počas rozhovoru som schopná na 10 minút vypnúť a nepamätať si, čo osoba predo mnou za ten čas hovorila.

Nemám problém zo sústredenosťou, avšak ak na mňa začnete z ničoho nič hovoriť, niečo sa ma pýtať, tak môžem vyzerať dezorientovane, nebudem vedieť odpovedať, alebo budem vyzerať, že vám vôbec nerozumiem. Často sa to stáva v škole, že neviem dostatočne rýchlo odpovedať profesorom, pretože som jednoducho rozmýšľala nad tým, ktorú značku auta som ešte nevidela na parkovisku, na ktoré vidím z práce. Naposledy ma tak zaskočila slečna v TESCO, ktorá sa ma pýtala či idem platiť kartou, pretože pri tej samoobslužnej pokladni to ide iba ňou. Moja odpoveď znela nie. Pritom som dobre vedela, že kartou platiť budem, keďže som pri sebe mala asi 20 centov. Opäť som rozmýšľala nad niečím veľmi dôležitým čo zachráni svet.

Okrem toho som veľmi tichá, citlivá, intuitívna, nerozhodná a nerada idem do väčších zmien, no zato sa rýchlo prispôsobím. Na druhej strane je tu ale aj druhá časť mojej povahy, ktorá je za každý šialený nápad, keď v ňom nie je sama, nie som až tak tichá v spoločnosti ľudí, ktorých poznám a s ktorými sa cítim dobre, občas sa viem rýchlo rozhodnúť a ísť do niečoho nového bez zbytočného premýšľania a ľudí často prekvapujem potom, ako ma bližšie spoznajú. Taká zlatá šedá myška.


Preto keď mi prišla ponuka od stránky Pixers s možnosťou vybrať si niečo zo stránky a ukázať vám to, po dlhom uvažovaní som sa rozhodla práve pre tento obraz na plátne, ktorý ma chytil za srdce hneď, ako som ho našla. A hľadala som naozaj veľmi dlho. Zo začiatku som si myslela, že si z toho množstva ani nevyberiem. Toľko druhov nálepiek na dvere, skrine, stoly či plagáty a obrazy a ja som naozaj nevedela, ktoré sa mi páči skôr a zároveň by to malo aj dlhodobejšie využitie.

Rozhodla som sa pre súhvezdie ryba s názvom a znakom znamenia, pretože som si chcela v posledných mesiacoch zvečniť moje znamenie aj na moju kožu. No nie som si istá, či by sa mi to nezunovalo, preto ak sa mi bude páčiť to čo je na obraze aj za dva roky, dám si toto súhvezdie aj vytetovať.

Obraz je jednoduchý a hlavne nie gýčový. Dá sa vybrať v niekoľkých rozmeroch, môže byť položený vertikálne, horizontálne alebo ako štvorec. Ja som si vybrala zlatú strednú cestu 50x50, tak aby to nebolo moc malinké ale ani obrovské. Ceny sa líšia samozrejme od rozmeru a tak isto aj prevedenie na obraze. Pri každom rozmere vyzerá obraz na plátne inak a čo oceňujem je aj reálne zobrazenie, ktoré sa vám pri označení aktualizuje a možnosť vybrať orezanie obrázku a posúvanie podľa preferencií. Dá sa tak aj otočiť a tieto zmeny uložiť. Tak isto pod tým vidíte obraz v priestore, ako asi bude vyzerať.


Doručený mi bol celkom rýchlo, avšak už si nepamätám presne koľko dní. Prišiel mi obyčajne kuriérom, zabalený v bublinkovej fólii a v kartóne, na ktorom bolo napísane, kto mi objednávku vybavoval. Tento nápad sa mi veľmi páčil a vytvorilo mi to úsmev na tvári. Obrazu nebolo nič, žiadne škrabance či diera, ale zato poriadne upevnený. Tato mi naňho pripevnil držiak na stenu a zavesil. Keby to robím ja, tak isto by som si ho pokazila.

Mám ho zavesený pri kozmetickom stolíku, kde by malo byť skôr zrkadlo, no mám ho aj rovno oproti posteli, takže vždy keď vstanem alebo zaspávam, mám ho na očiach. Ja som so svojim výberom, komunikáciou s e-shopom a kvalitou spokojná.  

Počuli ste už o nich? Aké ste znamenie a ako moc na vás sedia typické vlastnosti pre dané znamenie?

You Might Also Like

1 komentárov