Praktická malá kabelka

11/04/2017

Môj pôvodný plán pridať tento článok ešte počas dlhých teplých letných večerov padol, asi tak ako plán viac cestovať a kúpať sa. Aby som ale splnila všetky moje, ako by to povedal správny ekonóm, záväzky, článok pridám aj teraz. Hoci o niekoľko mesiacov neskôr a tému článku musím opäť trochu pozmeniť, aby korešpondovala s daným ročným obdobím. Pretože písať o kabelke na dlhé letné večery by bola asi blbosť. Aj keď mi kabelka slúžila takmer celé leto a môj plán bol ukázať vám ju ako nápad k nákupu vtedy, teraz to tiež nie je zlý nápad, pretože menšie kabelky sa dajú nosiť predsa aj teraz.

Nie som zvyknutá nosiť takéto malé kabelky vôbec, nie to ešte cez jeseň či zimu. Väčšinu tohto obdobia chodím do školy a je naozaj málo pravdepodobné, že by mi stačila hocijaká malá kabelka. Keď už aj mám menej vecí, zvolím radšej back-pack alebo plátnové tašky. Počas tohto leta som ale chcela nejakú malú tašku, pretože sa mi často stávalo, že som nosila zo sebou zbytočne veľkú kabelku alebo väčšie tašky/ruksaky, ktoré som nemala čím zaplniť. Potrebovala som niečo, do čoho si dám mobil, servítky, krém a iných pár „nezbytností“ nevyhnutné na život, počas toho, ako pôjdem za priateľom alebo len niekam do kina a na jedlo. Nič, kde by som potrebovala veľa vecí.


Preto keď som zbadala túto jednoduchú čiernu taštičku, rozhodla som sa ju vziať a zároveň aj zistiť, či je vhodné po nej siahnuť alebo zistiť, čo všetko sa do nej zmestí. Nájdete ju pod týmto linkom vo viacerých farbách. A možno po nej siahnete aj vy – ak si nepotrpíte na luxus a dokonalý dizajn. Táto kabelka totiž nemá ani jedno. Na prvý pohľad vás možno ani nezaujme, avšak je naozaj praktická. A to je to, čo som potrebovala. Nič fancy, nič o čo by som sa musela obávať, ak by som ju omylom obliala, postúpala na prašnej ceste alebo ak by sa ošúchala. Jednoducho praktickú malú kabelku.

Síce som ju používala cez leto častejšie ako teraz, používam ju stále ak sa vyskytne situácia, kedy si zo sebou nepotrebujem brať naozaj veľa vecí. No takých situácií momentálne veľa nie je.



Kabelka má z prednej strany vačok, ktorý siaha po celej výške a má aj vnútornú zazipsovanú priehradku. Hlavná priehradka sa zapína zozadu, čo je celkom dobre vymyslené. Remienok som si musela na začiatku uviazať zvnútra ja, prišiel mi osobitne v kabelke. Najprv som bola prekvapená jej veľkosťou. Čakala som, že bude o trochu väčšia, no zdala sa veľmi malá a plochá a tak, že sa mi do nej nič nezmestí. Avšak dostal sa do nej môj mobil, tak som vedela, že už sa tam zmestí všetko čo chcem. Dám do nej mobil, dvoje plné balíčky servítkov, krém na ruky, balzam, pár kozmetických pomocníkov ak potrebujem, doklady a peniaze len tak na voľno do vnútorného vačku, kľúče od auta a keby chcem, ešte dačo sa zmestí. Jednoducho všetko, čo na prežitie vo svete potrebujem ak viem, že ma nič iné ako chodenie po obchodoch či návšteva rodiny a priateľa nečaká.

Aj vy máte takú malú kabelku „na staro“ s ktorou ste maximálne spokojné aj keď nevyzerá extra luxusne? 

You Might Also Like

6 komentárov

  1. Ja takéto malé kabelky zbožňujem, pretože so sebou vezmem naozaj iba veci, ktoré potrebujem a nenosím so sebou žiadne zbytočnosti :)

    Ardnaxela

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne to sa snažím robiť - nenosiť zbytočnosti :D lebo v tom som naozaj dobrá

      Odstrániť
  2. Já zase tyto malé kabelky vůbec nenosím. I když vypadá hezky, raději sáhnu po nějaké větší.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kabelka je fajn, osobne mám rada čiernu farbu a minimalistický dizajn. :)

    Rebelliouslily SÚŤAŽ!!!

    OdpovedaťOdstrániť