Ukáž svoju jedinečnosť

2/28/2018

Prednedávnom sa ku mne dostala otázka, že či je dôležitejšia dokonalosť alebo výnimočnosť. Mojou odpoveďou bolo, že každý je dokonalý vo svojej jedinečnosti. Ale potom prišla najťažšia otázka. Čo je výnimočné na mne? A tu som musela uvažovať dlhšie.

Všetci sledujeme na sociálnych sieťach influencerov, ktorí majú nádherné fotky, so skvelými pózami a my môžeme o takých fotkách len snívať. A závidíme. To ako dobre vyzerajú, kde sa nachádzajú, akú veľkú základňu fanúšikov majú a kopec iného. Ale veľa krát sa zabudneme pozerať na seba, čo sa nám páči na nás. Vidíme to, čo máme odlišné. Či už to je kamarátka, sestra, brat alebo neznámi ľudia na internete.


Keby sa ma niekto spýtal, čo sa mi na mne nepáči, neprestala by som s počítaním len na troch prstoch. Avšak ak mám povedať, čo je na mne výnimočné a krásne, musím poriadne porozmýšľať. Je smutné, že veľa z nás si niektoré veci možno ani neuvedomuje. Sústredíme sa len na jednu vec, ktorá sa nám páči a snažíme sa ju čo najviac ukázať alebo spraviť z nej našu prednosť, a pritom je na nás oveľa viac, čo stojí za zmienku a na čo môžeme byť hrdé. 




Hneď ako prvé čo mi napadlo boli moje oči. Nepáči sa mi ani tak ich farba, pretože mi prídu úplne obyčajné hnedé, ale ich veľkosť a typ. Podľa mňa sú naozaj krásne veľké, niekedy moc, ako keď sa ma napríklad profesor pýta, čo som taká vystrašená. Sú aj krajšie a väčšie oči, bez vačkov okolo (keď sa usmievam ich mám), ale naozaj je to jedna z vecí, čo sa mi na mne páči najviac.

Možno to bude také zvláštne, ešte nikdy som to totiž od nikoho nepočula povedať, ale páčia sa mi moje šošovičky. Ako malá som bola na ne až hrdá a nechala som si ich sestre spočítať. Skončili sme pri počte cez 100, avšak to sa seriózne brať nedá, keďže sestra mala okolo 7 rokov. Keď mi ich na fotke z prvého ročníka so Šlabikárom vyretušovali, zdalo sa mi, že vyzerám inak a ono to bolo tým, že mi nenechali ani jednu. Prečo, preboha, retušujú 6 ročné deti? Nikdy mi neprišli škaredé, alebo, že by ich bolo veľa. Niekoľko ich mám na tvári, a práve miesto ich rozloženia sa mi páči a robí ma výnimočnou.


Nemôžem povedať, že s touto časťou tela som najviac spokojná a páči sa mi, ale cítim k nej 
v poslednom období istú lásku. Sú ňou moje pery. Spodnú peru mám plnú, zato tú vrchnú úzku. Dlhé roky som to na sebe nemala rada, hanbila sa a nechcela nosiť výrazné rúže. A teraz ich nosím jedna radosť, pretože som si uvedomila, že aj vďaka nim som to ja. A keď ich chce Lukáš bozkávať, asi to nemôže byť zlé, no nie?



To sú všetky veci, ktoré na sebe považujem za výnimočné, čo robí mňa mnou a čo mám na sebe naozaj rada. Nebudem sem písať moje vlastnosti, pretože tento článok mal byť o uvedomení si, že každý je niečím výnimočný navonok. Nikto nemá dvojníka, dokonca ani dvojičky nie sú na vlas identické. A aby to nebolo len o tom čo si ja myslím, a čo sa na mne páči mne, spýtala som sa Lukáša, rodiny a vás na Instagrame, čo sa vám na mne páči najviac. Nie pre to, aby som si zvyšovala ego, ale chcela som to zakomponovať sem do článku a niektoré odpovede ma prekvapili a potešili.

  • Lukášovi sa páčia moje, ako on povedal, prenikavé hnedé oči. A tie, hoci nie takto povedané, sa páčili viacerým
  • Ďalej to bol úsmev, na ktorom ste sa zhodli tiež viacerí a vlasy
  • Čo ma najviac prekvapilo a zaujalo bola odpoveď kamarátky, ktorá mi napísala, že obočie a pleť

A potom ste mi ešte niektoré napísali, že pôsobím milo, príjemne, úprimne a vyžaruje zo mňa optimizmus, čo ma naozaj veľmi potešilo, rovnako ako keby napíšete konkrétne niečo vonkajšie.

Pri tejto príležitosti vám chcem dať do pozornosti ešte jarnú beauty kampaň DM Drogérie, ktorá sa týka práve vašej jedinečnosti. Bude prebiehať od marca. Zároveň bude prebiehať aj súťaž, do ktorej sa zapojíte pridaním fotky na stránku, na ktorej bude zobrazená vaša jedinečnosť. Vyhrať budete môcť vizáž a styling, kde vám vašu jedinečnosť zvýraznia. A výherca nebude len jeden! Kliknite sem a dostanete sa rovno k súťaži. 



Napíšte mi do komentáru, čím ste výnimočné vy. Rada si prečítam každý komentár, ktorý mi zanecháte či už pod článkom alebo v správe na niektorej zo sociálnej siete.
 

You Might Also Like

0 komentárov